Nasza strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej.

×
 

Najbardziej innowacyjne i cenione
koreańskie przedsiębiorstwo motoryzacyjne

Tradycja i innowacyjność

60 lat mierzenia się z wyzwaniami

60 lat historii SsangYonga to opowieść o tworzeniu lepszej przyszłości oraz o przekraczaniu granic i mierzeniu się z wyzwaniami. Jako czołowy producent samochodów w Korei, SsangYong od momentu swojego założenia w 1954 r. spotyka się z wyrazami szacunku za swoją wyrafinowaną stylistykę i wyjątkowe osiągnięcia, które stały się możliwe dzięki niezwykle zaawansowanej inżynierii.

ssangYong cieszy się ugruntowaną reputacją przede wszystkim jako producent SUV-ów oraz samochodów turystycznych


Filozofia firmy – nasze priorytety

Dla tych, którzy myślą, że samochód to tylko środek komunikacji – mamy szerszą wizję

...

Po pierwsze – Klient

Satysfakcja klienta jest najważniejsza dlatego zawsze stawiamy ją na pierwszym miejscu. Dbamy o potrzeby naszych klientów, dostarczamy produkty i usługi najwyższej jakości.

...

Perspektywa globalna

Rozszerzamy swoją obecność na rynkach światowych przyjmując perspektywę międzynarodowej firmy. Jesteśmy otwarci na różnorodność kulturową i globalny rynek. Wspieramy globalne myślenie.

...

Uczciwość

Przestrzegamy prawa i przepisów – traktujemy je poważnie i uczciwie. Nie sprzeniewierzamy się naszym zasadom. Szanujemy innych i podchodzimy do nich z zaufaniem i otwartością. Cenimy współpracę zespołową.

...

Innowacyjność

Będąc czołowymi innowatorami, jako pierwsi wprowadzamy zmiany i stawiamy czoło wyzwaniom na drodze do lepszej przyszłości. Nie boimy się porażek i dążymy do przekraczania kolejnych granic. Zarządzamy zmianami w sposób skuteczny i twórczy.

Każdy nasz produkt odzwierciedla naszą pasję i poświęcenie


Innowacyjność i technologie

Innowacyjność

Stawiamy na technologie przyszłości

Naszym celem są doskonałe samochody przyszłości bez żadnych wad. Rozwijając technologie przyszłości cały czas pamiętamy o środowisku.

Przez ponad 50 lat produkowania samochodów zespół badawczy SsangYong Motor realizował w swojej pracy wizję, pasję i kunszt. Naszym celem było i jest projektowanie pojazdów najwyższej jakości, tak aby nasi klienci poczuli, że otrzymują produkt najbardziej zaawansowany technicznie i najbardziej przyjazny.

Centrum Badań i Rozwoju (R&D) SsangYong stawia obecnie na technologie przyszłości: redukcję zanieczyszczeń, bezpieczeństwo i technologie informacyjne. W ten sposób zapewniamy sobie pewność, że w nadchodzących latach utrzymamy swoją konkurencyjność.



W szczególności nasze Centrum R&D bardzo stara się zapewnić klientom szerszą gamę modeli do wyboru. Pracujemy nad konkurencyjnymi i prostymi w użyciu samochodami turystycznymi, jak również nad najwyższej klasy, bardzo wytrzymałymi pojazdami z napędem przednim, silnikiem z przodu (FF) i nadwoziem samonośnym cechującymi się konkurencyjnością cenową, wysoką wydajnością spalania i dużą ładownością. Plany te wzbogacą naszą dotychczasową ofertę, na którą składają się średnie i duże samochody typu SUV oraz duże sedany na platformie FR (silnik z przodu, napęd na tylne koła), które zapewniają wyjątkowy komfort jazdy, moc, podjazd, sterowność itp.

Jednocześnie Centrum R&D SsangYonga rozwija się wewnętrznie poprzez zwiększanie inwestycji oraz zatrudnienia. Cały czas doskonalimy nasze metody produkcyjne, korzystając z najlepszych istniejących zasobów i technologii. Nasze produkty stają się jeszcze lepsze dzięki realizowanym inicjatywom w zakresie działań na rzecz ochrony środowiska, zaawansowanych technologii oraz zwiększonej konkurencyjności na rynkach światowych.

Człowiek w centrum zainteresowań

Nawet najdoskonalsza technika musi odnaleźć harmonię z człowiekiem, jeśli jej zastosowanie w produkcji samochodów ma prowadzić do sukcesu. To człowiek leży w centrum zainteresowań i wszystkich starań, które podejmujemy w naszym Centrum R&D. Dlatego właśnie tak wielki nacisk kładziemy na technologie bezpieczeństwa chroniące życie ludzkie, technologie emocji, które zapewniają satysfakcję wykraczającą poza pięć zmysłów, i technologie ekologiczne, które przygotowują nas na nadejście przyszłych pokoleń.


Technologie

Zaawansowana inżynieria

Centrum badań i rozwoju (R&D) SsangYong Motor może pochwalić się wysoce kreatywnymi zasobami ludzkimi. Nasi pracownicy specjalizują się w tak różnych dziedzinach jak wzornictwo, modelowanie w glinie, elektronika, metalurgia, chemia materiałowa, bezpieczeństwo, inżynieria produkcji czy studia środowiskowe. Centrum R&D dysponuje także skomplikowanym sprzętem służącym najróżniejszym zastosowaniom, m.in. projektowaniu strukturalnemu czy analizie danych w czasie rzeczywistym. Ponieważ w projektowaniu samochodów coraz większe znaczenie odgrywają względy ekologiczne, SsangYong Motor czyni bardzo wiele, by sprostać wszystkim przyszłym standardom emisji i recyklingu.

Centrum R&D SsangYonga rozciąga swoje badania poza kwestie technologiczne i zapuszcza się na tereny, gdzie królują potrzeby i życzenia klientów. Zostają one poddane szczegółowej analizie i dzięki temu jesteśmy w stanie zapewniać jeszcze wyższy stopień satysfakcji.



Samochody koncepcyjne

Koncepcje przyszłości

SsangYong nie zadowala się półśrodkami, dlatego wzmaga swoje wysiłki na rzecz opracowania nowych projektów i technologii, które zapewniają doskonałą jakość jazdy i odzwierciedlają wartości leżące u podstaw firmy.

Samochody koncepcyjne stanowią wgląd w przyszłość produkcji SsangYonga oraz dowodzą, że firma gotowa jest na podbój Europejskich rynków.


Środowisko

Ekologia

Technologia przyjazna środowisku

SsangYong Motor przewodzi także w rozwoju ekologicznych technologii dieslowskich, szczególnie dzięki opracowaniu zaawansowanego i na światowym poziomie silnika typu „common rail”, czyli z wtryskiem z tzw. wspólnej szyny. Dzięki produkcji małych i ekologicznych silników eXDi200, które spełniają standard EURO5, a także zaawansowanym pracom nad nowym silnikiem, który spełni standard EURO6, firma z powodzeniem zwiększa swoją przewagę nad konkurencją.


Filozofia designu

Design

Design zrodzony z natury

W SsangYong wierzymy, że natura powinna być najważniejszym źródłem inspiracji i szczęścia dla człowieka. Za inspirowaną przyrodą filozofią projektową SsangYonga kryją się trzy kluczowe pojęcia: „dostojny”, „dynamiczny” i „rytmiczny”.

We wszystkich swoich projektach SsangYong stara się doskonalić atrakcyjną i pełną mocy estetykę, stosując „subtelne dostojeństwo”, „młodzieńczy dynamizm” i „wibrujący rytm”.

Dostojny ruch

Nasze projekty opieramy na motywach czerpanych ze świetności natury. Nowoczesną interpretację potęgi i delikatności akcentujemy w bogactwie detali.

Dynamiczny ruch

Inspiruje nas energia twórcza i dynamika zjawisk naturalnych. Nasze projekty uosabiają siłę ludzkiego ciała i ducha stawiającego czoła wyzwaniom.

Rytmiczny ruch

Natchnienie czerpiemy z żywiołów występujących w przyrodzie. Estetyka naszych projektów odzwierciedla witalność i energię ukrytą w naturze.


Filozofia produktu

Projektujemy dla Twojej satysfakcji

SsangYong robi wszystko, by zadowolić swoich klientów. Nasze produkty są projektowane tak, by swoją jakością i trwałością poprawiać jakość życia klientów i zdobywać ich zaufanie. Każdy produkt SsangYong jest...

Mocny (Robust)

Rozwijamy produkty trwałe w budowie, męskie w wyglądzie oraz wiarogodne i niezawodne w czasie

- Zapewniamy bezpieczeństwo
- Zapewniamy trwałość
- Dążymy do perfekcji
- Rozwijamy wiarogodne i silne projekty

Specjalny (Speciality)

Rozwijamy wyróżniające się produkty, nowe rynki i oryginalne projekty

- Zapewniamy najwyższą jakość zawsze i wszędzie
- Rozwijamy autentyczną komunikację z klientami
- Zapewniamy nowe inspiracje

Najlepszy (Premium)

Rozwijamy doskonałe produkty o wysokiej wartości dodanej, korzystając z najnowszych technologii

- Dbamy o spójność wartości w projektach produktów
-Zapewniamy najdoskonalsze wykonanie

Napęd 4x4

Napęd

Lider w autach z napędem 4x4

Ssangyong specjalizuje się w produkcji samochodów wyposażonych w napęd 4x4. Firma wkroczyła w erę samochodów z napędem na cztery koła w latach 1980-ych, kiedy opracowała niezależnie dwa modele – Musso i Korando. Po roku 2000 SsangYong umocnił swoją pozycję lidera w produkcji SUV-ów. Powstała wtedy pełna linia samochodów tego typu, w skład której wchodziły Rexton, Kyron, Actyon, Korando i Actyon Sports.

Ssangyong na świecie

Marka globalna

Rozszerzamy swoją obecność na świecie

SsangYong Motor, wprowadzając zarządzanie globalne i nakierowane na klienta, rozszerza także swoją obecność na rynkach światowych. Jego SUV-y eksportowane są do ponad 106 krajów poprzez ok. 1290 punktów sprzedaży, a globalna obecność firmy rozwija się dzięki ustanawianiu systemów dystrybucji na głównych rynkach międzynarodowych. Jako przykład podać można otwarcie w strategicznych miejscach Europy regionalnych siedzib oraz centrów serwisowych. To tam właśnie tworzy się przyszłość przemysłu samochodowego.

Aby zapewnić trwały wzrost, SsangYong nie koncentruje się wyłącznie na istniejących i dojrzałych rynkach, ale wkracza także na rynki wschodzące, takie jak Ameryka Środkowa, Europa Wschodnia, a nawet Indie i Chiny, czyli największy rynek samochodowy świata.



Obecnie w Polsce dostępnych jest pięć modeli SY (Tivoli, New Korando, Actyon Sports, Rexton W i New Rodius).

Niedostępne na rynku polskim modele to: Kyron, Actyon oraz Chairman W. Ten ostatni to koreański „okręt flagowy” SY, który na całym świecie z powodzeniem konkuruje z limuzynami z całego świata.

Historia marki


Marka SsangYong

Zarys historii

SsangYong cieszy się ugruntowaną reputacją jako producent SUV-ów oraz samochodów turystycznych (RV-ów). Celem współpracy z firmą Mahindra jest umożliwienie firmie odgrywania ważnej roli na międzynarodowych rynkach samochodowych w niedalekiej przyszłości. Pierwszy krok w tym kierunku został podjęty poprzez debiut stworzonego na nowo SsangYong Korando.


2017

Wprowadzenie na rynek nowej generacji modelu Rexton – flagowego auta marki. Oparty na ramie Rexton G4 oferuje zarówno prawdziwie terenowe własności jak i doskonałe wykończenie wnętrza oraz świetny komfort jazdy.

2017

Na rynek wchodzi zdecydowanie odświeżony Korando, poza zmianami zewnętrznymi model zostaje dodatkowo wyposażony w kamerę z przodu.

2016

Wprowadzenie na rynek modelu XLV, rodzinnego SUV-a z ponadprzeciętną w tej klasie przestrzenią bagażową.

Na wystawie PARIS MOTOR SHOW został zaprezentowany model o roboczej nazwie LIV-2 jego premiera rynkowa planowana jest w II połowie 2017.

2015

To rok pod znakiem TIVOLI – nowego modelu SsangYonga. Pierwsze przedpremierowe pokazy już odbyły się w Polsce i wzbudziły ogromne zainteresowanie klientów. Samochód trafi do sprzedaży w czerwcu.

Tivoli to globalny model strategiczny firmy, nad którym SYMC pracował od czterech lat. To kamień węgielny, na którym SsangYong oprze status lidera na rynku SUV-ów- to słowa dyrektora generalnego Li Ju-il.

2014

SsangYong oferuje gamę samochodów, które świetnie sprawdzą się w każdym terenie, zachęcając do korzystania z aktywnego wypoczynku. Podkreśla to hasło SsangYong Motors Polska – Marka Ludzi Aktywnych oraz objęcie patronatem sponsorskim cyklu jednej z największych imprez rowerowych w Polsce – Bike Maraton. Aby zaspokoić potrzeby ludzi aktywnych, wnętrza samochodów naszej marki oraz możliwość aranżowania przestrzeni bagażnika, pozwalają na  przewożenie różnego rodzaju sprzętu sportowego – nie tylko rowerów.

2013

Do sprzedaży w Polsce trafił Nowy Korando po faceliftingu. Ten odnowiony, dynamicznie prezentujący się samochód , staje się najlepiej sprzedawanym modelem SsangYonga w Polsce.

2012

Sieć Dealerska liczy 20 Salonów i Serwisów. Do oferty wprowadzony jest nowy benzynowy silnik dla Korando, nowy model Actyon Sports. W drugiej połowie roku premierę będzie miał nowy Rexton.

Na licznych światowych targach motoryzacyjnych SsangYong pokazuje swoje concepty: XIV-1 i XIV-2, które wzbudzają duże zainteresowanie wśród mediów, ponieważ rozpoczęcie ich produkcji jest bliskie.

2011

SsangYong Motors Polska rozpoczyna budowę sieci Dealerskiej. W marcu oficjalną premiere na rynku polskim ma Nowe Korando – samochód, który wyznacza nowy kierunek rozwoju marki.

2010

Po okresie problemów, przyszłość jawi się teraz w jasnych kolorach dzięki współpracy z firmą Mahindra. SsangYong nieustannie pracuje nad stworzeniem nowych modeli oraz technologii. Wyznaczając Grupę Alcopa na importera SsangYong w Niemczech, Belgii, Holandii, Luksemburgu oraz Polsce. Oprócz istniejącej działalności importowej Alcopa w Szwajcarii, SsangYong zyskał silnego partnera dystrybucyjnego w ważnej części Europy.

2007

W 2007 roku firma SsangYong Motor wprowadziła program New Vision (Nowa Wizja) mający na celu rozwój biznesowy oraz stworzenie grupy prowadzącej działania o zasięgu globalnym w oparciu o wysokiej jakości produkty oraz długoterminowy plan strategiczny.

2001

W 2001 roku na rynku zadebiutował Rexton. W 2003 roku podążyły za nim: nowy Chairman oraz nowy Rexton z 2,7-litrowym silnikiem Diesla z wtryskiem typu Common Rail. Rok później na rynku zadebiutowały innowacyjne MPV oraz Rodius. Inne nowe modele z ostatnich dziesięciu lat to Kyron, Actyon oraz Actyon Sports.

1998

Jesienią 1997 roku firma SsangYong, jak wszystkie inne koreańskie firmy, mocno ucierpiała na skutek trudnej sytuacji gospodarczej w Azji. Firma połączyła siły z Grupą Daewoo w 1998 roku. Po końcu recesji firma SsangYong odłączyła się od Daewoo i kontynuowała niezależną działalność, czego skutkiem były przeprowadzone na szeroką skalę działania reorganizacyjne, mające na celu rozszerzenie możliwości badawczo-rozwojowych. Sieć dystrybucyjna została zmodernizowana.

1997

W 1997 roku firma SsangYong wkroczyła do sektora samochodów osobowych luksusowym autem Chairman.

1993

W 1993 roku firma SsangYong wprowadziła na rynek Musso, SUV-a z niepowtarzalną stylistyką oraz doskonałymi osiągami. W 1994 roku otworzona została nowoczesna fabryka silników w Changwon a w 1995 roku SsangYong Motor wypuścił na rynek vana Istana (znanego jako MB100), opracowanego wspólnie z Mercedes-Benz. Rok później na rynku zadebiutował Korando.

1990

Na początku lat dziewięćdziesiątych spółka Mercedes-Benz AG zainwestowała w SsangYong Motors w celu stworzenia strategicznego aliansu oraz partnerstwa w dziedzinie technologii, zarządzania oraz dystrybucji. Współpraca objęła: małe dostawcze pojazdy (1991), silniki Diesla (1993), luksusowe samochody osobowe (1993) oraz silniki benzynowe (1993) i pozwoliła firmie SsangYong opracowywać i tworzyć zaawansowane technologicznie samochody.

1988

W 1988 roku znaczące inwestycje doprowadziły do powstania Korando z napędem na cztery koła, pierwszego SUV-a w historii koreańskiego producenta samochodów. Od tego czasu firma SsangYong stała się liderem w budowaniu oraz produkcji SUV-ów w Korei Południowej.

1986

W 1986 roku do Grupy SsangYong dołączyła firma Keohwa Motors, specjalizująca się w produkcji Jeepów.

1954

SsangYong to ponad pół wieku doświadczeń w produkcji samochodów. Spółka, powstała w 1954 roku, w początkowym okresie opierała produkcję na pojazdach użytkowych, takich jak ciężarówki, autobusy oraz pojazdy specjalne (m.in. wozy strażackie).