Nowy Rexton W

...

SUV też może
być arcydziełem

Nowy Rexton W to flagowy model firmy SsangYong. Ten należący do klasy premium SUV jest ucieleśnieniem pragnienia osób, które poszukują doskonałych własności jezdnych, zarówno na drodze, jak i w terenie, w połączeniu z nowoczesnym i wyrafinowanym stylem oraz niezwykle wysokim poziomem komfortu.

Zobacz TEST!

Przyjrzyj się nowemu Rextonowi W

...

Jeden samochód,
wiele zastosowań

Rexton W to samochód bardzo praktyczny, pozwalający na więcej.

Zabierz całą rodzinę w wakacyjną podróż - dzięki wielu możliwościom konfiguracji foteli, a także dużej pojemności bagażowej możesz zaaranżować przestrzeń wedle własnych potrzeb.

Wykorzystaj relingi dachowe do przewozu rowerów i innych długich, niewymiarowych przedmiotów przydatnych na wycieczkach.

Poznaj praktyczne rozwiązania
...

Your way
to get away

Poczuj powiew wolności. Rexton W to wyjątkowy SUV – łączy cechy pojazdu lifstyleowego z niezwykle luksusową jakością i elegancją. Czujesz się w nim tak komfortowo jakbyś siedział w limuzynie, a jednocześnie realizujesz swoje pasje i aktywności podczas wypadów za miasto.

To arcydzieło wśród samochodów zostało stworzone dla tych, którzy potrafią docenić doskonałość i czerpią radość z życia.

Zobacz co oferuje Ci Rexton W
Prędkość max: 175 km/h
Spalanie/miasto: Od 9,4 l/100 km
Moc holowania: 2600 kg
Pojemność bagażnika: 248/1338 l

Spot TV

Zwiń

Design

Sylwetka

Odrodzony jako
dzieło sztuki

Nowy Rexon W to połączenie wyrafinowanej nowoczesności z dynamicznym, sportowym stylem - odpowiadającym reputacji SUVa z krwi i kości.

Od etapu deski kreślarskiej główną ideą przyświecającą projektantom nowego Rextona W było stworzenie „SUV-a oferującego osiągi i styl” .

Jako kontynuator modelu Rexton, otrzymał nazwę „Rexton W” - od pierwszej litery słowa “Work” (ang. Praca /dzieło) - co symbolizuje jego odrodzenie jako „dzieło sztuki”.

Sprawdź osiąg!

Detal

Dopełnienie doskonałości



...

Uwagę przyciąga zmodernizowany grill.

...

Wyrazisty i agresywny wygląd przodu samo-
chodu dopełniają przetłoczenia na masce.

...

Reflektory soczewkowe zaprojektowane zostały tak, by przypominały oczy orła.

...

Dzięki listwom bocznym z niedzewnej stali i chromowanym progom Rexton W odznacza się doskonałą harmonią.


Kolor

Wybierz swój kolor



Wnętrze

Wygoda

Udogodnienia na wyciągnięcie ręki

Dzięki wielu udogodnieniom jazda nowym Rexonem W staje się wiele przyjemniejsza.

Fotel kierowcy posiada osiem kierunków regulacji, a zapisane indywidualne ustawienia można przywrócić jednym przyciskiem.

Ustawienie systemu stereo nie angażuje rąk, a do gniazdka zasilania możemy podłączyć system nawigacji lub telefon.

Podgrzewane fotele zapewniają komfort jazdy w zimowe dni.


Detal

Styl i komfort

Wnętrze modelu Rexton W oferuje standard typowy dla aut klasy premium. Jego nowoczesna stylistyka zapewnia charakterystyczny dla limuzyn komfort zarówno kierowcy jak i pasażerom.


Pamięć ustawień fotela dla trzech osób - Zwiększa komfort i wygodę automatycznie dostosowując położenie fotela kierowcy, kierownicy i lusterka.

Tryb łatwego dostępu -Automatycznie ustawia fotel kierowcy w zaprogramowanej pozycji w momencie włożenia kluczyka do stacyjki.

Elektryczne wspomaganie kierownicy – podwyższa bezpieczeństwo jazdy, zwiększając siłę potrzebną do operowania kierownicą przy wysokich prędkościach

Eko-tempomat - Oszczędza paliwo i wspomaga kierowcę na długich dystansach. Aktywowany przy pomocy dźwigni na kierownicy.

Automatyczna klimatyzacja - utrzymuje temperaturę kabiny na optymalnym poziomie.

Pamięć ustawień fotela dla trzech osób - Zwiększa komfort i wygodę automatycznie dostosowując położenie fotela kierowcy, kierownicy i lusterka.


Przestrzeń

Zaaranżuj przestrzeń
do swoich potrzeb

Nowym Rexonem szybko i sprawnie przewieziesz wszystko co tylko zechcesz. Ciesz się ogromną przestrzenią i możliwością wykorzystania jej do różnych celów.

Dzięki konfigurowanym fotelom i dużej pojemności bagażowej z łatwością zaaranżujesz przestrzeń auta. Ten wyjątkowy SUV to pojazd idealny dla całej rodziny - zaspokoi potrzeby wszystkich pasażerów.

Poznaj rozwiązania bezpieczeństwa

Technologia

Silnik

Moc i oszczędność

Nowy, aktywny silnik diesla e-XDi200 charakteryzuje się nie tylko lepszymi osiągami i podwyższoną niezawodnością, lecz także pozwala na zmniejszenie zużycia paliwa oraz hałasu bez względu na warunki jazdy.

Silnik RX200e-XDi o pojemności 2000 cm3, spala aż o 14 proc. paliwa mniej i spełnia normę emisji Euro 5. Przy 4000 obrotów na minute silnik osiąga moc 155 KM, a wyjściowy moment obrotowy biegu jałowego może wynieść nawet 190 360 Nm przy 1000 obrotów na minutę, co zapewnia bardzo energiczny start. Maksymalny moment obrotowy silnika wynosi 360 Nm i utrzymuje się w przedziale 1500-2800 rpm, umożliwiając nagłe przyspieszenia przy wyprzedzaniu.

Dzięki zastosowaniu oleju silnikowego o niskiej lepkości (5W 30) jego wymiana odbywa się rzadziej, zaś jego zużycie zostało zredukowane dzięki ulepszonemu systemowi odpowietrzenia.



Napęd i zawieszenie

Łagodność sedana,
siła suva

Rexton W korzysta z tych samych zaawansowanych technologii, które znaleźć możemy w luksusowych modelach, dzięki czemu prowadzi sie go łatwo i komfortowo.



Napęd

Zastosowany dołączany napęd na 4 koła jest prosty w użyciu i zapewnia doskonałe własciwosci jezdne. W normalnych warunkach napęd przekazywany jest na tylne koła (2WD), co zapewnia mniejsze zużycie paliwa. Kierowca może dołączyc napęd na cztery koła podczas jazdy wtedy, gdy potrzebna jest dodatkowa trakcja.

Zawieszenie

Podwójne wahacze z przodu i 8-drażkowe niezależne zawieszenie tylne.

Rexton W wykorzystuje taki sam zaawansowany system zawieszenia, jaki stosowany jest w luksusowych samochodach w celu redukcji wstrząsów, znacząco poprawiając tym samym prowadzenie i komfort jazdy wstrząsy.

 

Dwuwahaczowe zawieszenie z przodu.

Dzięki takiemu zawieszeniu koła utrzymują optymalny kontakt z podłożem, co zapewnia lepszą stabilność jazdy. Jej płynność zwiększają dodatkowo amortyzatory gazowe, stabilizator poprzeczny i sprężyny śrubowe

Sprawdź dane techniczne


Skrzynia biegów

Inteligentne rozwiązania

5-biegowa automatyczna skrzynia biegów

Skrzynia biegów E-tronic, oparta na technologii Mercedes-Benz, działa lekko i cicho. Zaawansowane oprogramowanie monitoruje pracę pojazdu i przewiduje reakcje kierowcy. Optymalizacja zmiany biegów zapewnia maksymalną wydajność przy dużych prędkościach i ogranicza zużycie paliwa.

Tryb ręczny „Thumbs up” Rexton W z automatyczną skrzynią biegów posiada również opcję jazdy sportowej. Przełączniki na dźwigni zmiany biegów i na kierownicy pozwalają ręcznie zmieniać biegi w sposób sekwencyjny.

6-biegowa przekładnia ręczna

Szeroki zakres przełożeń zapewnia wspaniałe uczucie „wbijania w fotel” przy ruszaniu, jak również niższą prędkość obrotową silnika przy wysokich prędkościach. Ergonomiczna dźwignia zmiany biegów zapewnia najwyższy dla tej klasy aut komfort dla kierowcy. Aby zredukować wzrastanie siły potrzebnej do wciskania pedałów, wynikające ze zużycia tarczy sprzęgła, zastosowano technologię samoregulacji oraz wysprzęgliki hydrauliczne wysokiej wydajności, dzięki czemu życie sprzęgła jest wydłużone.



Bezpieczeństwo

aktywne

Pełna kontrola
w każdej sytuacji

Rexton W wyposażony jest w najnowszy aktywny system bezpieczenstwa, m.in. ESP, który zawiera system elektronicznego rozkładu sił hamowania, ABS, system wspomagania hamowania, system kontroli trakcji oraz aktywna ochrone przed dachowaniem. ESP stale monitoruje stan pojazdu i w razie niebezpieczenstwa utraty przez kierowce kontroli nad samochodem przejmuje sterowanie moca silnika i hamulcami.




...
HDC/Wspomaganie zjazdu

Gdy pochyłość terenu przekroczy 10 proc., system HDC przejmuje kontrole nad hamulcami, zapewniając stała prędkość zjazdu i pozwalając kierowcy koncentrować sie wyłącznie na kierowaniu autem.

ESP

Elektroniczny Program Stabilizacji Toru Jazdy stale monitoruje warunki na drodze i stan pojazdu, dostosowując moc silnika i silę hamowania w sytuacjach, gdy pojawiają sie problemy. ESP łącząc ABS z aktywna ochrona przed dachowaniem, systemem antypoślizgowym i wspomaganiem hamowania znakomicie poprawia bezpieczeństwo jazdy.

pasywne

Maksymalna ochrona w razie wypadku

Rexton W został tak zaprojektowany, by jak najlepiej znosić kolizje oraz pochłaniać energię uderzenia w celu ochrony życia i zdrowia znajdujących się w nim osób. Przednia belka poprzeczna przymocowana jest do konstrukcji ramowej podwozia śrubami, a oba zderzaki zostały wzmocnione tak, aby lepiej pochłaniać energię. Podwozie zostało wzmocnione wytrzymałą na rozciąganie blachą stalową.

Solidna konstrukcja

Bardzo sztywna, trójwarstwowa rama jest w stanie pochłonąć i rozproszyć siłę każdego uderzenia. Minimalizuje wibracje podczas normalnej jazdy, posiada dłuższy czas życia i oferuje lepszą ochronę w razie wypadku.

Poduszki powietrzne

Wszyscy pasażerowie chronieni są poduszkami powietrznymi. Przednie fotele chronione są przednimi i bocznymi poduszkami powietrznymi.


Dane techniczne i wyposażenie

Wyposażenie


Crystal Quartz Saphire
Silnik 2.0 Diesel (155 KM, 360 Nm)
Manulana 6-biegowa skrzynia biegów
Automatyczna 5-biegowa skrzynia biegów 8500zł 8500zł
Part-time 4WD 15000zł
5 link tylne zawieszenie
Niezależne zawieszenie tylne A/T tylko A/T tylko
Tempomat
Przednie poduszki powietrzne
Boczne poduszki powietrzne
3 punktowe mocowania pasów bezpieczeństwa
Napinacze pirotechniczne pasów bezpieczeństwa
Regulacja wysokości pasów bezpieczeństwa
Boczne wzmocnienia drzwi
Regulowane zagłówki przednie
Regulowane zagłówki tylne
Immobiliser
ESP - System elektronicznej kontroli toru jazdy
ABS - System zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania
ARP - system zapobiegający dachowaniu
HDC - system kontroli zjazdu
Przednie i tylne światła przeciwmgłowe
Mocowanie ISOFIX
Światła dzienne LED
Elektryczna regulacja świateł
Wspomaganie kierownicy
Wspomaganie kierownicy zależne od prędkości jazdy
Lusterko wewnętrzne z funkcją dzień i noc
Fotochromatyczne lusterko wewnętrzne
7 miejsc


Drugi rząd siedzeń składany, dzielony 60/40


Klimatyzacja automatyczna


Możliwość zmiany biegów (AT) z kolumny kierownicy


Skórzana gałka dźwigni zmiany biegów


Skórzana kierownica


Gniazdka 12V


Czujnik parkowania z tyłu


Czujniki parkowania przód i tył


Tapicerka materiałowa


Tapicerka skórzana


Elektryczna regulacja fotela kierowcy z pamięcią ustawienia


Pamięć ustawienia lusterka zewnętrznego


Fotel kierowcy z regulowana wysokością położenia


Fotel kierowcy z regulowanym wsparciem lędźwiowym


System regulacji fotela kierowcy ułatwiający wsiadanie


Ogrzewane fotele przednie


Ogrzewane fotele tylne


Zdalnie sterowany zamek centralny z alarmem


Elektrycznie regulowane szyby przednie i tylne


Regulowana kolumna kierownicy


Odmrażacz przednich wycieraczek


Przyciemniane szyby
Lusterka zewnętrzne składane elektrycznie
Lusterka zewnętrzne elektrycznie regulowane
Podgrzewane lusterka zewnętrzne
Relingi dachowe
Klamki w kolorze nadwozia
Lusterka zewnętrzne w kolorze nadwozia z kierunkowskazami LED
Aluminiowe obręcze kół 16"
Aluminiowe obręcze kół 18"
Windshield Solar and Noise control
Side LED Repeater
Tylny spojler
Progi boczne
2Din Radio CD/MP3/USB/Bluetooth 6hp
System Stereo Bluetooth sterowany z kierownicy
Sterowanie Audio sterowany z koła kierownicy

Dane techniczne


Jednostki Diesel 2.0 155KM
Pojemność skokowa cc 1998
Średnica cylindra x skok mm 86,2 x 85,6
Stopień sprężenia 16,5:1
Liczba cylindrów 4 w rzędzie
Moc maksymalna KM/obr 55/4000
Maksymalny moment obrotowy Nm/obr 360/1500-2800
Minimalny moment obrotowy Nm/obr 190/1000
Prędkość maksymalna 2WD 6MT km/h 173
Prędkość maksymalna 2WD 5AT km/h 175
Prędkość maksymalna 4WD 6MT km/h 173
Prędkość maksymalna 4WD 5AT km/h 173
Cykl miejski 2WD 6MT l/100km 9,4
Cykl pozamiejski 2WD 6MT l/100km 6,1
Cykl mieszany 2WD 6MT l/100km 7,3
Cykl miejski 2WD 5AT l/100km 9,5
Cykl pozamiejski 2WD 5AT l/100km 6,4
Cykl mieszany 2WD 5AT l/100km 7,5
Cykl miejski 4WD 5MT l/100km 9,4
Cykl pozamiejski 4WD 5MT l/100km 6,3
Cykl mieszany 4WD 5MT l/100km 7,4
Cykl miejski 4WD 5AT l/100km 9,9
Cykl pozamiejski 4WD 5AT l/100km 6,7
Cykl mieszany 4WD 5AT l/100km 7,8
Długość całkowita mm 4755
Szerokość całkowita mm 1900
Wysokość całkowita mm 1840
Rozstaw osi mm 2835
Rozstaw kół przód mm 1570
Rozstaw kół tył mm 1570
Zwis przedni mm 885
Zwis tylny mm 1035
Kąt natarcia stopnie 28
Kąt zejścia stopnie 25,5
Kąt rampowy stopnie 25,5
Prześwit przód mm 250
Prześwit tył mm 216
Promień skrętu m 5,7
Dopuszczalna masa całkowita 2WD kg 2650
Dopuszczalna masa całkowita 4WD kg 2710
Masa własna pojazdu 2WD 6MT kg 1901-1960
Masa własna pojazdu 2WD 5AT kg 1925-1993
Masa własna pojazdu 4WD 6MT kg 1960-2024
Masa własna pojazdu 4WD 5AT kg 1985-2049
Dopuszczalna masa całkowita przyczepy z hamulcem kg 2600
Dopuszczalna masa całkowita przyczepy bez hamulca kg 750
go to top