Poznaj nowego Korando!

...

MIEJSKA PRZYGODA

Siła i sportowa dynamika

Wyróżniający się nowoczesnym wyglądem Korando w wersji crossover świetnie sprawdzi się na miejskich ulicach, jak i podczas spontanicznych wypadów za miasto.

Odkryj prawdziwą przyjemność i radość z jazdy. Ten ekscytujący i niezawodny SUV zapewni Ci pełnię satysfakcji. Stworzony z myślą o ludziach nowoczesnych i aktywnych - na co dzień i do zadań specjalnych!

Odkryj możliwości Korando

...

STYLOWY GRACZ

Oryginalność i elegancja

Nowe Korando to modna, dynamiczna elegancja - zarówno wewnątrz i na zewnątrz. Sportowa estetyka na zewnątrz przyciąga wzrok, a wyrafinowane wykończenia wewnątrz dodają mu klasy.

Dzięki bogatej ofercie dodatków wewnętrznych i zewnętrznych Nowe Korando cieszy się opinią samochodu crossover najwyżej klasy.

Przyjrzyj się Korando
...

Uniwersalność

Stwórz swoją przestrzeń

Dzięki przestronności i dużej pojemności Nowe Korando doskonale sprawdza się zarówno w codziennej jeździe po mieście jak i na weekendowych wycieczkach.

Duża powierzchnia bagażowa, a także możliwość dostosowania przestrzeni wewnętrznej do swoich potrzeb gwarantuje podróżującym komfort i przyjemność z jazdy.

Sprawdź ile zmieści się w korando

Prędkość max: 186 km/h
Spalanie/miasto: Od 7,6 l/100 km
Moc holowania: 2000 kg
Powierzchnia bagażowa: 1550 l

Spot TV

Zwiń

Design

Sylwetka

Sportowa estetyka w pełnej dynamice

Po raz pierwszy zaprezentowany w postaci koncepcyjnej na Paryskich Targach Motoryzacyjnych w 2008 r., Korando zaprojektowany został w Europie przez Giorgetto Giugiaro, najlepszego projektanta samochodów XX wieku.

Wygląd Nowego Korando został unowocześniony zgodnie z filozofią projektowania SsangYonga znaną jako “Robust Aesthetics from Dynamic Motion” - Sportowa estetyka w pełnej dynamice.

Nowoczesny, sportowy wygląd podkreśla dynamikę i elegancję Nowego Korando. Jego silny charakter z pewnością przyciągnie uwagę osób, które cenią sobie solidność i i niezawodność.


Detal

Styl, luksus i wygoda kryją się w szczegółach

Nowy Korando to synonim nowoczesności i elegancji, ale także praktyczności – która charakteryzuje się ciekawymi rozwiązaniami gwarantującymi komfort użytkowania.

Diodowe światła dzienne (LED) oraz reflektory przednie przydają pojazdowi elegancji, a okrągłe światła przeciwmgielne stanowią kontrast dla mocnego i masywnego zderzaka.

Siatka na osłonie chłodnicy o smukłym kształcie doskonale koresponduje z dolną kratką chroniącą wlot powietrza.

Na lusterkach bocznych zainstalowane zostały kierunkowskazy oraz lampki progowe, które ułatwiają wsiadanie i wysiadanie z samochodu.

Temperament Nowego Korando zaakcentowany został także z tyłu poprzez przedłużenie bocznej linii nadwozia, a jego charakter podkreślają dodatkowo szeroka klapa bagażnika oraz stylowe, nowe logo.

Tylny spojler w sportowym stylu kryje w sobie diodowe lampy stopu (LED), które dzięki wysokiemu zamontowaniu są doskonale widoczne, dzięki czemu redukują niebezpieczeństwo kolizji.

Tylne lampy zespolone zostały wpasowane w kształt błotnika, przez co harmonizują z szerokim słupkiem i dopełniają linię boczną. W ich skład wchodzi oświetlenie typu LED, które zapewnia równomierną pracę kierunkowskazów tylnych.


Kolor

We wszystkich odcieniach
elegancji


Wnętrze


Praktyczność

Inteligentne rozwiązania

Nowoczesne wnętrze, oprócz wyrafinowanego wyglądu, charakteryzuje się także wysoką funkcjonalnością. Dzięki zastosowaniu szeregu praktycznych udogodnień podróż Nowym Korando staje się czystą przyjemnością.

Komputer samochodowy cały czas odlicza przebyty dystans i zużycie paliwa.

System audio typu 2-din obsługuje formaty MP3, CD, zawiera bezprzewodowy Bluetooth i umożliwia podłączenie iPoda lub iPhone.

System inteligentnego kluczyka

Podgrzewana kierownica

Dla wygody pasażerów siedzących z tyłu – zaprojektowano całkowicie płaską podłogę.

Wszystkie fotele są podgrzewane, a fotele w drugim rzędzie można odchylić aż do 17,5 stopnia!


Wyposażenie i detal

Bogactwo opcji na każdy gust

Obicie foteli jest bardzo luksusowe, wykonane z tkaniny o nowym wzorze i wykończone podwójnym szwem ozdobnym.

W wersji czarnej obicie jest jednocześnie funkcjonalne i eleganckie, a panele z materiału drewnopodobnego mają matowe wykończenie.

Zwolennicy bardziej odważnego wnętrza mogą zdecydować się na dodatkowe opcje z fotelami obitymi skórą w kolorze czerwonym lub pakietem z wykończeniami chromowanymi.

Pakiet czerwony oferuje charakterystyczny wystrój wnętrza skierowany do młodszych klientów. Skórzane obicia foteli, tapicerka drzwi, podłokietnik centralny i maty podłogowe wykonane są w kolorze czerwonym, a elementy z materiału drewnopodobnego otrzymały błyszczące wykończenie.

Do wyboru dostępny jest także zestaw w kolorystyce beżowej: skórzane obicie foteli, tapicerka obicia drzwi, podłokietnik centralny i maty podłogowe. Elementy z materiału drewonopodobnego mają wykończenie błyszczące.


Przestrzeń

Przede wszystkim uniwersalność

Optymalizacja przestrzeni wewnętrznej zapewnia maksymalnie wiele miejsca na nogi oraz wygodę i przestronność dla podróżujących z tyłu. Tylne fotele można złożyć częściowo lub całkowicie, w zależności od potrzeby, a tak dużą przestrzenią bagażową nie może się pochwalić żaden inny samochód SUV należący do tego segmentu.

Poznaj rozwiązania bezpieczeństwa



Technologia

Silnik

Moc i osiągi

Nowe Korando wyposażone jest w jedną z dwóch wersji silnika Diesla (o wyższej lub niższej mocy) lub w model benzynowy. Wszystkie one spełniają unijne wymagania dotyczące emisji zanieczyszczeń.

Silnik Diesla e-XDi200 zapewnia wysoki moment obrotowy przy niskich obrotach, oszczędność zużycia paliwa oraz niski poziom hałasu, wibracji i wstrząsów. Kadłub silnika wraz z głowicami wykonane są z lekkiego i wytrzymałego stopu, a zastosowanie pojedynczego paska rozrządu minimalizuje poślizg i wibracje.

Silnik benzynowy e-XGi200 szczególnie dobrze sprawdza się przy niższych i średnich prędkościach obrotowych. Przesunięcie wału korbowego, otwarty kadłub silnika i technologie zmniejszające tarcie redukują emisję zanieczyszczeń.


Holowanie

Silny jak nigdy

Nowe Korando jest zdolne do holowania ładunków o wadze do 2000 kg, czyli więcej niż większość samochodów tej klasy.



Napęd

Inteligentny napęd AWD

Nowe Korando oferuje zaawansowany, inteligentny system napędu na wszystkie koła (AWD). System automatycznego rozłożenia momentu obrotowego wyczuwa rodzaj powierzchni jezdni oraz warunki jazdy i przekazuje siłę napędową na te koła, które najbardziej jej potrzebują.

W połączeniu ze standardowym Elektronicznym Programem Stabilizacji (ESP), z alarmowym wspieraniem hamowania oraz 4-kanałowym systemem ABS, system napędu na cztery koła zapewnia kierowcy maksymalną kontrolę nad pojazdem niezależnie od warunków pogodowych.




Zawieszenie

Redukcja hałasu, wibracji i wstrząsów

W celu redukcji hałasu, wibracji i wstrząsów (NVH) w Nowym Korando wprowadzono wiele rozwiązań, ze szczególnym uwzględnieniem zawieszenia silnika. Zastosowano m.in. bardzo wytrzymałe, wzmocnione wsporniki mocowania silnika, które wydajnie redukują poziom hałasu o 9.3% do 98dB na biegu jałowym.

Nowe Korando wyposażone zostało w kolumny MacPhersona z przodu oraz wielowahaczowe zawieszenie z tyłu. System wielowahaczowy rozprowadza równomiernie wstrząsy wynikające z nierówności podłoża, zaś 3-punktowe zawieszenie osi tylnej wydajnie redukuje hałas, wibracje i wstrząsy.

Sprawdź dane techniczne


Skrzynia biegów

Sześć biegów mocy

Nowe Korando wyposażone jest w jedną z dwóch 6-biegowych skrzyni biegów:

automatyczną – zapewniającą optymalne przełożenie, a co za tym idzie płynną i wygodną jazdę.

ręczną z wysoką oszczędnością zużycia paliwa oraz płynnym przełączaniem biegów

Bezpieczeństwo

Bezpieczeństwo pasywne

Zabezpieczenia dla Ciebie i Twojej rodziny

W Nowym Korando zainstalowano sześć poduszek powietrznych: po dwie z przodu i z boku dla podróżujących z przodu oraz dwie kurtyny osłaniające pasażerów siedzących w obu rzędach. Poduszka przednia dla pasażera, która ukryta jest za eleganckim panelem, może zostać zablokowana.

W samochodzie zainstalowano także dodatkowe systemy bezpieczeństwa chroniące pasażerów przez wyrzuceniem z pojazdu w przypadku jego przewrócenia.

Umieszczone w przednich fotelach aktywne zagłówki chronią przed uszkodzeniami szyi - w przypadku uderzenia pojazdu z tyłu zagłówki umieszczone w przednich fotelach zostają natychmiast wysunięte do pozycji, w której mogą zapewnić jak najpełniejszą ochronę kręgów szyjnych. Przy fotelach z tyłu umieszczono zaczepy ISOFIX na fotelik dziecięcy.

Sprawdź dane techniczne

 



Bezpieczeństwo aktywne

Nowoczesne systemy bezpieczeństwa

Aby maksymalnie zwiększyć bezpieczeństwo podróżujących, Nowy Korando został wyposażony w szereg nowoczesnych systemów.

ESP

Elektroniczny Program Stabilizacji w każdej sytuacji odczytuje prędkość samochodu, moc silnika, nacisk na pedały oraz wychylenie kierownicy. W razie potrzeby modyfikuje działanie silnika i hamulców, pomagając kierowcy uniknąć niebezpieczeństwa w możliwie szybki i bezpieczny sposób.

TPMS

System Monitorowania Ciśnienia w Oponach, informuje kierowcę o potrzebie korekty ciśnienia w ogumieniu, zwiększając tym samym bezpieczeństwo jazdy i oszczędność zużycia paliwa.

HSA

Wspomaganie Pojazdu, dzięki któremu ułatwione zostało ruszanie samochodem zaparkowanym na wznoszącym się terenie.

ARP i BAS

Aktywna Ochrona przed Dachowaniem (ARP) oraz System Wspierania Hamowania (BAS) zapobiegają utracie stabilności podczas nagłych zmian kierunku jazdy oraz redukują drogę hamowania w sytuacji, w której kierowca nie potrafi lub nie może z całą siłą wcisnąć pedału hamowania.

LED DRL

Diodowe światła dzienne, które poprawiają widoczność niezależnie od warunków pogodowych.

ESS

Automatyczne Światła stopu, ostrzegają pojazdy z tyłu o hamowaniu awaryjnym samochodu.


Dane techniczne i wyposażenie

Wyposażenie


Crystal Quartz Saphire
Silnik 2.0 benzyna (150 KM, 191 Nm)
Silnik 2.0 Diesel (149 KM, 360Nm)
Silnik 2.0 Diesel (175 KM, 360 Nm)
Manulana 6-biegowa skrzynia biegów
Automatyczna 6-biegowa skrzynia biegów
Napęd na przednią oś
Aktywny napęd 4WD z blokadą
Immobiliser
Zdalnie sterowany zamek centralny z alarmem i funkcją "Panic"
ABS - System zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania
EBD - System elektronicznego rozdziału siły hamowania
ESP - System elektronicznej kontroli toru jazdy
Aktywne zagłówki przednie
Blokada drzwi tylnych
Przednie poduszki powietrzne
Boczne poduszki powietrzne
Boczne kurtyny powietrzne przednie i tylne
Szyba boczna kierowcy z funkcją zapobiegania zakleszczeniu
System kontroli trakcji
Wspomaganie nagłego hamowania
System zapobiegający dachowaniu pojazdu
Asystent ruszania na podjeździe
Wyłącznik poduszki pasażera
Mocowanie ISOFIX
Włączenie tylnych świateł (pulsacyjne) przy hamowaniu awaryjnym
Regulacja wysokości przednich pasów
Trzecie światło stop LED
Światła do jazdy dziennej w technologi LED
Gniazdka 12V (przód i bagażnik)
Osłony przeciwsłoneczne z lusterkami
Osłony przeciwsłoneczne z podświetlanymi lusterkami
Lusterka zewnętrzne ogrzewane, regulowane elektronicznie
Lusterka zewnętrzne składane elektronicznie
Lusterka zewnętrzne z oświetleniem
Szyby sterowane elektrycznie
Uchwyty na kubki przednie i tylne
Schowki w podłodze bagażnika
Schowek na okulary
Lampki do czytania dla kierowcy i pasażera
Zestaw naprawczy koła
Koło zapasowe
Schowek z oświetleniem
Regulowana kolumna kierownicy
Szyba kierowcy z funkcją automatycznego opuszczania
Szyba kierowcy z funkcją automatycznego opuszczania i podnoszenia
Elektryczne wspomaganie kierownicy
Fotochromatyczne lusterko wewnętrzne
Aluminiowe obręcze kół 16" 215/65R


Aluminiowe obręcze kół 17" 225/60R


Aluminiowe obręcze kół 18" 225/55R


Klamki w kolorze nadwozia


Lusterka zewnętrzne w kolorze nadwozia z kierunkowskazami LED


Podwójne, chromowane końcówki wydechu


Spojler


Relingi dachowe


Tapicerka ciemna materiałowa – „Matte woodgrain” (wykończenie matowe drewnopodobne) lub tapicerka jasna materiałowa – „Glossy woodgrain” (wykończenie błyszczące drewnopodobne)
Tapicerka skórzana – „Glossy woodgrain” (wykończenie błyszczące drewnopodobne)
Przedni podłokietnik ze schowkiem
Skórzana kierownica
Skórzana gałka zmiany biegów
Podłokietnik tylny
Srebrne klamki wewnętrzne
Ozdobne nakładki progowe
Roleta przestrzeni bagażowej
Siatka zabezpieczająca bagaż
Odmrażacz przednich wycieraczek
Klimatyzacja manualna
Klimatyzacja automatyczna
Lampy przeciwmgielne
Szyby zatrzymujące promieniowanie słoneczne
Przyciemniane tylne szyby
Regulowane zagłówki przednie i tylne
Tapicerka materiałowa
Tapicerka skórzana
Fotel kierowcy z regulowaną wysokością położenia
Fotel kierowcy z regulowanym wsparciem lędźwiowym
Ogrzewane fotele przednie
Ogrzewane fotele przednie i tylne
Tylna kanapa składana, dzielona 60/40 - płaska podłoga
Regulowane oparcie tylnej kanapy
Radio CD z funcjami RDS/MP3
Sterowanie audio w kierownicy
6 głośników
System Bluetooth sterowany z kierownicy
Wejście USB & iPod
Tempomat z fukncją Eco
Czujniki parkowania z tyłu
Komputer pokładowy
Lakier metalizowany 2000zł 2000zł 2000zł
Szyberdach sterowany elektrycznie 4000zł 4000zł 4000zł
Pakiet KOMFORT: Elektrycznie sterowany fotel kierowcy, aktywne zagłówki, regulowane zagłówki tylne, podgrzewana kierownica, elektroniczny wyświetlacz LED 3500zł
Pakiet CHROM: Chromowana listwa atrapy, listwy progowe w drzwiach, chromowane wewnętrzne klamki drzwi, chromowane ramki głośników Deluxe, regulowane zagłówki tylne

Dane techniczne

Silnik Benzyna 2.0 150KM

Jednostki Benzyna 2.0 150KM
Pojemność skokowa cc 1998
Średnica cylindra x skok mm 86 x 86
Stopień sprężenia
10,5:1
Liczba cylindrów
4
Moc maksymalna KM/obr 150/6000
Maksymalny moment obrotowy Nm/obr 191/4000
Prędkość maksymalna km/h 163
Emisja CO2 (cykl mieszany) 2WD 6MT g/km 175
Emisja CO2 (cykl mieszany) 4WD 6MT g/km 169
Cykl miejski 2WD 6MT l/100km 9,7
Cykl pozamiejski 2WD 6MT l/100km 6,2
Cykl mieszany 2WD 6MT l/100km 7,5
Cykl miejski 4WD 6MT l/100km 10,5
Cykl pozamiejski 4WD 6MT l/100km 6,8
Cykl mieszany 4WD 6MT l/100km 8,2
Długość całkowita mm 4410
Szerokość całkowita mm 1830
Wysokość całkowita mm 1675 (1710 z relingami dachowymi)
Rozstaw osi mm 2650
Rozstaw kół przód mm 1573
Rozstaw kół tył mm 1558
Zwis przedni mm 920
Zwis tylny mm 840
Minimalny prześwit mm 180
Minimalny promień skrętu m 5,4
Masa całkowita pojazdu 2WD MT kg 2100
Masa własna pojazdu 2WD 6MT kg 1537-1592
Masa całkowita pojazdu 4WD MT kg 2170
Masa własna pojazdu 4WD 6MT kg 1618-1673
Dopuszczalna masa całkowita przyczepy z hamulcem kg 1500
Dopuszczalna masa całkowita przyczepy bez hamulca kg 750
Silnik Diesla Low Emission e3 o pojemności 2.0l i mocy 150KM

Jednostki Diesel E3 2.01 150KM
Pojemność skokowa cc 1998
Średnica cylindra x skok mm 86,2 x 85,6
Stopień sprężenia 16,5:1
Liczba cylindrów 4
Moc maksymalna KM/obr 150/4000
Maksymalny moment obrotowy Nm/obr 360/1500-2800
Prędkość maksymalna km/h 180
Emisja CO2 (cykl mieszany) 2WD 6MT g/km 147
Emisja CO2 (cykl mieszany) 4WD 6MT g/km 157
Cykl miejski 2WD 6MT l/100km 7,6
Cykl pozamiejski 2WD 6MT l/100km 4,8
Cykl mieszany 2WD 6MT l/100km 5,8
Cykl miejski 4WD 6MT l/100km 7,6
Cykl pozamiejski 4WD 6MT l/100km 5,4
Cykl mieszany 4WD 6MT l/100km 6,2
Długość całkowita mm 4410
Szerokość całkowita mm 1830
Wysokość całkowita mm 1675 (1710 z relingami dachowymi)
Rozstaw osi mm 2650
Rozstaw kół przód mm 1573
Rozstaw kół tył mm 1558
Zwis przedni mm 920
Zwis tylny mm 840
Minimalny prześwit mm 180
Minimalny promień skrętu m 5,4
Masa całkowita pojazdu kg 2180
Masa własna pojazdu 2WD 6MT kg 1591-1645
Masa własna pojazdu 4WD MT kg 1672-1727
Dopuszczalna masa całkowita przyczepy z hamulcem kg 2000
Dopuszczalna masa całkowita przyczepy bez hamulca kg 750
Silnik Diesla o pojemności 2.0l i mocy 175KM

Jednostki Diesel 2.0 175KM
Moc maksymalna km/obr km/h
Pojemność skokowa cc 1998
Średnica cylindra x skok mm 86,2 x 85,6
Stopień sprężenia 16,5:1
Liczba cylindrów 4
Moc maksymalna KM/obr 175/4000
Maksymalny moment obrotowy Nm/obr 360/2000-3000
Prędkość maksymalna 2WD 6MT km/h 179
Prędkość maksymalna 2WD 6AT km/h 186
Prędkość maksymalna 4WD 6MT km/h 179
Prędkość maksymalna 4WD 6AT km/h 186
Emisja CO2 (cykl mieszany) 2WD 6MT 16" g/km 157
Emisja CO2 (cykl mieszany) 2WD 6MT 18" g/km 159
Emisja CO2 (cykl mieszany) 2WD 6AT g/km 194
Emisja CO2 (cykl mieszany) 4WD 6MT g/km 169
Emisja CO2 (cykl mieszany) 4WD 6AT g/km 199
Cykl miejski 2WD 6MT 16" l/100km 7,5
Cykl pozamiejski 2WD 6MT 16" l/100km 5,1
Cykl mieszany 2WD 6MT 16" l/100km 6,0
Cykl miejski 2WD 6MT 18" l/100km 7,7
Cykl pozamiejski 2WD 6MT 18" l/100km 5,2
Cykl mieszany 2WD 6MT 18" l/100km 6,1
Cykl miejski 2WD 6AT l/100km 9,4
Cykl pozamiejski 2WD 6AT l/100km 6,1
Cykl mieszany 2WD 6AT l/100km 7,3
Cykl miejski 4WD 6MT l/100km 7,9
Cykl pozamiejski 4WD 6MT l/100km 5,5
Cykl mieszany 4WD 6MT l/100km 6,4
Cykl miejski 4WD 6AT l/100km 9,6
Cykl pozamiejski 4WD 6AT l/100km 6,3
Cykl mieszany 4WD 6AT l/100km 7,5
Długość całkowita mm 4410
Szerokość całkowita mm 1830
Wysokość całkowita mm 1675 (1710 z relingami dachowymi)
Rozstaw osi mm 2650
Rozstaw kół przód mm 1573
Rozstaw kół tył mm 1558
Zwis przedni mm 920
Zwis tylny mm 840
Minimalny prześwit mm 180
Minimalny promień skrętu m 5,4
Masa całkowita pojazdu 2WD kg2180
Masa całkowita pojazdu 4WD kg 2260
Masa własna pojazdu 2WD 6MT kg 1591-1645
Masa własna pojazdu 2WD 6AT kg 1611-1665
Masa własna pojazdu 4WD 6MT kg 1672-1727
Masa własna pojazdu 4WD 6AT kg 1692-1747
Dopuszczalna masa całkowita przyczepy z hamulcem kg 2000
Dopuszczalna masa całkowita przyczepy bez hamulca kg 750
go to top